eightyseven

loppemarked

Posted in event, Sale, tillen by tille87 on 27/08/2010

willemoesBare en lille opfordring! Lørdag d.4/9 er der endnu en gang loppemarked i Willemoesgade, Østerbro fra 10.00 til 16.00 og jeg håber nogen af jer vil kigge forbi. Jeg skal endnu en gang have en bod og håber vejret holder ved så min ‘loppesæson’ kan afsluttes med manér :) Jeg sælger tøj, sko, smykker mm..

Flea market in willemoesgade next saturday – 04.09 from 10.00 to 16.00! Please stop by and buy some of my stuff ;)

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ann Maskell said, on 09/04/2014 at 21:15

    Hej! Ved du hvordan man melder sig til loppemarkedet i Willemoesgade, hvis man gerne vil have en bod? :) Bedste hilsner Ann

    • tille87 said, on 10/04/2014 at 05:25

      Hej Ann :) Nu er det jo ved at være et par år siden jeg sidst havde en bod der, men det kan jo være det stadig er de samme mennesker der står for det. Hende jeg skrev til hedder Sia og mailen du skal bruge er willemoesgadeloppemarked@gmail.com


Skriv et svar

