curry-brown

hm and zaraSå er jeg vidst og ved at være klar til lidt koldere vejr ;) Super smukt og blødt strik fra Zara og den fine 70’er-hat fra H&M… Skynd dig hvis du skal have fat i den, der var ikke så mange i butikken. Den kan også findes online!

Soft knit from Zara and 70’s hat from H&M. You can buy the hat online at H&M… :)

4 kommentarer til “curry-brown

  1. Jeg er simpelthen så vild med de billeder du tager på din lille balkon. Bedre ramme end din gamle stol, de rå betonrammer og træerne i baggrunden fåes næppe til den type præsentationsbilleder du laver der.

    Jeg vil godt se hatten på og gerne i samspil med noget orange-psykedelisk ultrakort kjole med store vide ærmer…

    1. Glæder mig også til at se hvordan billederne kan ændre karakter når det bliver vinter og jeg forhåbenligt stadig kan bruge balkonen som foto-sted :)

      Jeg er ikke sikker på jeg kan finde lige netop sådan en kjole, men skal da gøre et forsøg ;) Ellers skal den nok kombineres med min trenchcoat og rå støvler!

  2. Langt fra dét jeg havde forestillet mig. Men kan godt se den sammen med hatten og de seje boots fra Skotland ;-)

Skriv et svar

