eightyseven

work, work …

Posted in new by tille87 on 21/08/2010

portfolio workJeg prøver at være produktiv og lave mit portfolio. Skal på skole de to næste uger og det skal sådan set afleveres til lærene på skolen, men jeg er slet ikke kommet ordenligt i gang endnu, hvilket er typisk for mig!
Men sådan her ser det vertfald ud når man laver endnu en overspringshandling; (nr.39499) en flot opsætning af alt det man skal bruge for at starte den kreative proces! Ville også lige vise jer de super fine polarid kort som jeg købte for et par dage siden i Urban outfitters. Det er en æske med 20 små fine kort med polarid-billeder på og der følger kuverter med. De koster 110, men husk at flashe dit studiekort – så er de lidt billigere :)

I’m trying to work on my portfolio for my school but there’s 10.000 other things I want to do. Just wanted to show you my “working station” and my beautiful new polarid cards from Urban outfitters. Hopefully they’re going to make my portfolio more fancy ;)

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Julie J said, on 24/08/2010 at 20:10

    Sikke nogle fine kort, de er sådan lidt hyggelige – hvis du forstår :)

    • tille87 said, on 25/08/2010 at 06:09

      Ja, de er super hyggelige :) Tror heller ikke jeg kan få mig selv til at sende dem ud til nogen..


Skriv et svar

