eightyseven

Chania

Posted in rejse by tille87 on 30/07/2010

Chania HarborI aften befinder jeg mig i Chania på Kreta.. Fantastisk og så kan det at vågne op til regn og gråvejr ikke slå mig ud! Er væk en lille uge, men tager kamera og computer med så skal nok se om jeg ikke kan få blogget lidt mere end jeg har gjort de sidste par dage

This night I’ll be in Chania in Greece… It’s going to be fantastic and the rain outside my window right now can’t bring me down! I’m going to be away for a week but I’ll bring my camera and laptop so I hope I can blog a little more than I have done the last couple of days

Skriv et svar

