eightyseven

summer safe

Posted in dullegrej by tille87 on 11/07/2010

tilles summerFør festivallen måtte jeg ud og købe lidt mere solcreme og så fik jeg også fundet mit hår-olie med spf 8 frem igen. Den er meget god til stranden og ellers skal man være lidt forsigtig med den da den let fedter håret. Korres laver de lækreste produkter så jeg tænkte at jeg ville prøve deres solcreme. Det var en succes.. dejlig ansigts-solcreme med vandmelon duft, en solstick (til udsatte steder, som min næse) og en almindelig creme med duft af appelsin, til kroppen. Korres kan købes på asos.com og keune køber jeg hos min frisør.. Hvad bruger i af gode produkter til ansigt, krop, hår osv her i sommervarmen?

Before the festival i got some new suncreme from korres and i got my hair-oil with spf 8 from keune’s care line again. The oil is very good for a day on the beach. Korres makes the most delicious cremes and these suncremes are no exception. The facecreme and the stick smells like watermelon and the bodycreme makes you smell like an orange :) I bought Korres on asos and Keune at my hairdresser… What kind of products to you use for the summer?

more: asos, keune, korres

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. PH said, on 11/07/2010 at 18:41

    Den fedeste baggrund for fotografering på din balkon -smukke billeder!
    Og er det mon tilfældigt at teksterne også er på græsk?

    ;-)

    • tille87 said, on 11/07/2010 at 19:36

      Tak :) Selvom det bare skulle være hurtige billeder blev de da meget fine..
      Åh ja, du skal kigge efter det mærke på kreta! Havde forestillet mig at jeg skulle købe en masse med hjem da vi stadig havde planer om at komme afsted.. ;)


Skriv et svar

