eightyseven

beauty avenue sugaring

Posted in dullegrej by tille87 on 19/06/2010

my sugaringUnskylder på forhånd for blege ben! :) Men jeg havde jo lovet at fortælle om min oplevelse med sugaring hos Beauty avenue på fisketorvet. Jeg havde bestilt en brasiliansk og begge mine ben. Beauty avenue ligger på anden sal på fisketorvet, lidt tilbagetrukket fra de andre butikker. Det er et lille sted, men meget hyggeligt. Jeg tog ikke nogle billeder derinde da jeg ikke synes jeg ville forstyrre de andre som var kommet for at få behandling.
Blev pænt taget i mod og fik lige tid til at drikke lidt vand, læse et blad og få styr på nerverne før jeg blev ført ind i et rum hvor jeg måtte smide alt tøjet fra livet og ned og så var det ellers bare i gang.

Hun startede med den brasilianske og det gjorde virkelige, virkelig ondt.. Jeg er måske lidt en piveskid, men det var virkelig heftigt for sådan en newbie som mig! Heldigvis var hun sød til at fortælle mig hvad hun gjorde, holde pauser og give mig tid til lige at komme mig.

Næste gang skal jeg på apoteket og købe bedøvende creme – det skal påføres to timer før behandling og så må man dække det med husholdningsfilm mens man er på vej til behandling, hvor de så vil fjerne det for en.
Benene var ikke noget at snakke om, det nev og rev lidt, men det var slet ikke det samme som den brasilianske. Så nu glæder jeg mig til at prøve det næste gang og få alle hårene med..

En behandling for en ny kunde koster 750 kr, hvis du skal have ordnet det samme som jeg og efterfølgende skal man forbi en gang hver 4 uge (i starten) og give 699.. Det er lidt pebret, men jeg vil give det en chance og se hvordan resultatet bliver. Lige nu er jeg meget tilfreds, mine ben er bløde og hvis jeg kan slippe for at skulle barbere hver 2. dag er det kun et plus.

Nå, det blev en meget lang smøre, men jeg kan kun anbefale at man prøver det. Jeg er sikker på at jeg kommer til at elske mine bløde ben ;) Du kan læse mere om behandlingerne beauty avenue tilbyder lige her..

Today I’ve got my treatment at the beauty avenue day spa. I got a sugaring treatment and it wasn’t very pleasant but I survived. I have to go there in 4 weeks again and hopefully all the small hair will be gone by then. I paid 750 dkk but when I come back it’s only 699 dkk. I hope this was enough in enlish, if you have any questions just ask away! The Beauty avenue homepage is only in danish but you can see it here..

Tagged with: ,

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. camilla said, on 19/06/2010 at 17:45

    ang. den brasilianske:) hæhæ
    har hørt det ik sku være så kønt lige når man får det lavet. hvad sys du selv?
    og – (ja undskyld mig) – men er det ALT hår de fjerner ? – over det hele dernede?
    eller hvordan? og var det ik meget akavet at ligge der og vise det hele?:)
    håber du vil svare, da jeg også selv overvejer at få det gjort:)

    • tille87 said, on 19/06/2010 at 19:02

      Lige når det bliver gjort bliver man selvfølgelig rød fordi huden bliver irriteret, men ellers synes jeg ikke der er noget at se :) En brasiliansk er når de lader en stribe hår være – hvis man skal have fjernet det hele er det vidst en hollywood, hehe. Jo, det var lidt grænseoverskridende at skulle ligge helt nøgen, men de er jo professionelle og hende som gjorde det på mig var meget sød, snakkede og sørgede i det hele taget for at stemningen var meget afslappende. Man skal lige overvinde sig selv og første gang er altid svær, men tror næste gang bliver meget nemmere – og forhåbenligt mindre smertefuld ;)
      Håber du kunne bruge mit svar til noget.. Ellers er du velkommen til at spørge om mere.


Skriv et svar

