eightyseven

nerdy

Posted in cravings, tillen by tille87 on 09/06/2010

cs5 master collection boxshotOkay, nu bliver det lidt nørdet.. Men jeg er ved at uddanne mig til mediegrafiker – er færdig om ca.1 år. I den sidste uge og denne er jeg jo i skole og idag havde vi besøg af en fra adobe som fortalte os om det nye cs5. Det er helt sindsygt hvad man kan.. Mange nye funktioner, lækre nye legetøj.. jeg må have progammerne på min computer her hjemme! Desværre er vi kun ved at opgradere til cs4 på min læreplads så hvis jeg skal lære cs5 at kende må det være på egen hånd eller når jeg er i skole :) Se eventuelt lidt lir her: cs5launch

I just love the new cs5.. Some guy from adobe showed all the new features from the master collection today and i want it! I know, i’m a bit nerdy.. ;) Watch it here: cs5launch

Tagged with: ,

Skriv et svar

