eightyseven

kids of vesterbronx

Posted in tillen by tille87 on 30/05/2010

streetstyleLidt street style i børnehøjde. Der var skatekonkurrence igår, både for store og små og gutten med grøn kastet, briller og langt hår var virkelig sej. Nederst er det lidt af den “væg” der var blevet sat op som man kunne male og tegne på. Ellers må jeg sige at det hele skuffede lidt, det var ikke rigtig som jeg havde forestillet mig så min veninde og jeg tog hurtigt videre og fik god mad på riz raz i midtbyen..

A little street style from the kids on vesterbronx. Yesterday to the streetheart beats event there was a skatecompetition for kids and grown-ups and the kid with the green hat, glasses and long hair was so cool. On the second picture is the wall were you could paint and draw. There wasn’t very much to do so my friend and i went on riz raz and got some good vegetarian food..

Skriv et svar

