eightyseven

it’s here!

Posted in cravings by tille87 on 28/05/2010

maxidress nudemaxidress grey… men men men, hvilken farve skal man vælge???? Åh damn you topshop at i laver den i to farver og gør mig i tvivl. Jeg er rimelig lys med fregner og blond hår og får sjældent den store tan så måske er den lyserøde bare bedst. Jeg skal nok ikke overveje det for længe..

But! Witch colour to choose???? Damn you topshop for making this beautiful dress in two colours and put me in doubt! I have a very light skin, freckles and blond hair (as you can see on the pictures from iceland) and i rarely get a dark tan so maybe i just have to go with the pink one. I thin i have to make up my mind fast…

4 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anna said, on 28/05/2010 at 11:49

    Ej, hvor er den smuk! Synes begge farver er fantastiske :)

    /Anna
    infashionwetrustblog.blogspot.com

    • tille87 said, on 28/05/2010 at 13:54

      Jeg har virkelig svært ved at vælge.. men tror det bliver den lyse, er bange for at jeg vil se alt for bleg og usommerlig (er det et ord??? hehe) ud hvis jeg vælger den mørke. Men den ligger stadig på ønskelisten hos topshop så lad os nu se.. :)

  2. Camilla said, on 29/05/2010 at 19:27

    Ej hvor er de bare flotte SUK!
    Hvad koster de?

    • tille87 said, on 10/06/2010 at 10:50

      Jeg kan desværre ikke finde dem på topshops hjemmeside mere :( Tror de er udsolgt.. beklager. Se evt. min anden kommentar på galaxy-indlægget (dine kommentarer har været gemt i spam..)


Skriv et svar

