eightyseven

accessories

Posted in cravings, loves by tille87 on 10/05/2010

accessoriesHar allerede shoppet accessories idag, men disse måtte også meget gerne blive mine.. Er der egentlig noget i godt kunne tænke jer at vide om mig? Spørg endelig løs.. Noget i vil se mere af? Råb op! :)

I’ve already bought some accessories today but I wouldn’t mind having these fine things too. I was wondering if there’s anything you would like to know about me? Just ask away.. Something you want to se more of? Let me know! :)

source: asos

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anna said, on 10/05/2010 at 13:38

    Ej hvor er skoene bare fede! Dem ville jeg gerne rende rundt i til sommer!

    • tille87 said, on 10/05/2010 at 13:47

      De ser sikkert også godt ud til de brune ben og sommerkjoler.. jeg må desværre holde mig i skindet da jeg lige har købt et par andre sko ;)


Skriv et svar

