eightyseven

pink kiss

Posted in new by tille87 on 24/04/2010

pink lipsSå fik jeg mig en pink læbestift! Med kyndig vejledning af den søde mac dame kom jeg hjem med læbestiften “pink nouveau”. Købte også en slags læbe’primer’ med som puttes på læberne før læbestiften for at klargøre dem til farven osv. Jeg smører lidt af primeren på og bruger derefter min finger til at påføre læbestift så jeg ikke får en alt for kraftig farve, men bare lige giver læberne et hint af pink.

Finally I got my pink lipstick! With help from the lady in Mac’s place in Magasin i found the “pink nouveau” lipstick. I also bought some kind of a lip’primer’ that you use before you put the lipstick on to make the lips ready and fine. I use the primer and then I put on the lipstick with my finger so the color don’t get too much – i just want a touch of pink :)

Tagged with: , , ,

Skriv et svar

