eightyseven

aarhus

Posted in tillen by tille87 on 23/04/2010

boyOm et par timer sidder jeg i et tog mod Århus. Heldigvis har jeg købt billetter i god tid så skal ikke stå op i tre timer – lucky! jeg glæder mig til at hygge med min veninde, nyde solen og sippe et par drinks lørdag aften :) Der er dog planlagt et indlæg til imorgen så her bliver ikke helt stille. God weekend!

I’m off to Århus! Going to visit at friend, have some drinks, relaxe and ejnoy the sun! You’re not going to miss me beacuse i’ve planned a little thing for you tommorrow (not something big but.. yeah.. ). Happy weekend! ;)

Tagged with: , ,

Skriv et svar

