eightyseven

new in

Posted in new by tille87 on 31/03/2010

modekungen taskeSå er denne skønhed på vej hjem til mig. Fik solgt en anden taske og så måtte der jo komme en ny til, som erstatning :) Denne her er super lækker i farven og så har den en lang strop så tasken kan bæres på skrå af kroppen – plus! Et lille minus er så at jeg ikke lige havde set at portoen hos modekungen var 130 sek.. gisp! Dét synes jeg godt nok lige er i overkanten, men nu er den bestilt så jeg krydser bare fingre for at den er det værd.. Hvad synes i? :)

My new bag. I just sold another one and that means I was in need of a new one ;) I bought it on modekungen. I love the colour and the fact that it has a long strap so I can use it as a cross body bag – nice! What do you think? :)

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. mademoiisellee said, on 04/04/2010 at 11:52

    Uha så håber jeg godt nok du modtager den! Har set flere bloggere bestille fra Modekungen uden at have modtaget varen! + det skulle være meget besværligt at få pengene tilbage! Men krydser fingre for dig. Det er en rigtig fed taske! :-)

  2. tille87 said, on 04/04/2010 at 12:59

    Det lyder da ikke godt. Har ellers kun set positive anmeldelser af deres side og deres ting. Håber den kommer frem, nu har der jo også lige været påske osv. så der går lige et par dage, men tak for advarslen. Jeg håber virkelig også jeg får den, er helt vild med den :)


Skriv et svar

