eightyseven

beauty

Posted in dullegrej by tille87 on 28/03/2010

beautyLidt dullegrej fra skotland. Korres er et mærke jeg allerede har nævnt før (på min blogspot-blog) og da der lå en korres-butik midt i byen kunne jeg ikke holde mig fra at gå ind og kigge. Fik købt stylingcreme med bambus ekstrat, shampoo og to ansigtscremer. Har allerede afprøvet shampooen, som er rigtig god til mit skandinaviske hår og yoghurt cremen som passer til “oily and dehydrated skin”. Tænkte at min hud ville have godt af ekstra pleje efter kulden og da jeg har kombineret hud var det bare et plus at denne creme har flere funktioner. Indtil videre har den kun udført mirakler for min vintertrætte hud :) Kan klart anbefale Korres, som er fri for parabener og andet skidt. Udover det kunne jeg ikke lade være med at købe en af ynlingsparfumerne i lufthavnen da jeg er ved at have brugt de andre dufte jeg har herhjemme. Synes virkelig Calvin Klein laver lækre parfumer. Er både vild med den klassiske CK one og den ‘tunge’ Euphoria. Nu var det tid til Eternity moment og den holder sikkert et godt stykke tid i den størrelse :)

Some beautystuff from scotland. I love Korres and the shampoo and yoghurt creme is really good. Haven’t tried the other things yet. I also bought a parfume from Calvin Klein. I really like the parfumes from Calvin Klein and Eternity moment is a farvourite.

Skriv et svar

