eightyseven

birtday gifts

Posted in tillen by tille87 on 25/03/2010

gaver

Her er mine gaver :) Beklager billedet, men det er virkelig hvad jeg kan overskue lige nu.. En smuk buket fra min mor, sort top fra venner, nøglering og penge fra svigermor, gavekort til creas fra min far og hans kæreste, gavekort til magasin fra min farmor og farfar, biotherm creme fra svigerfar.

Og så gaven jeg selv har været med til at vælge; støvler fra All saints.. De blev købt i skotland med tilskud fra M. De er så fine og jeg har gået med dem lige siden vi kom hjem :)

My birthday presents. Alot of different stuff from family and friend.

And the best present was the boots from All saints that I picked out myself in Scotland. It’s from my boyfriend but I payed a little part myself. I haven’t worn anything else since we came home :)

Tagged with: , , ,

4 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. PH said, on 26/03/2010 at 04:30

    Er du svimmel hvor er de rå de der støvler!! Er det ikke dem jeg skal låne når nu du henter mig i Kastrup tirsdag morgen? ;-)

    Ja et eller andet må du simpelthen have med til mig. Jeg ved godt at I har fået forår, men jeg kan vel nok ikke rende rundt i Kbh i sandaler alligevel.

    Så fodtøj, strømper, en varm sweater og et tørklæde får jeg sikkert brug for.

    Jeg lander iøvrigt kl 7.40 og jeg glæder mig bare SÅ meget til at se dig!!

    Kærlig hilsen
    Mor

    PS! Hvor er buketten også smuk :-)

  2. tille87 said, on 26/03/2010 at 07:59

    Hehe, jeg vidste du ville være lige så vild med dem som jeg er, men nej, de lånes ikke ud endnu! ;)

    Jeg skal nok sørge for noget varmt tøj, men jeg tror det er overvurderet med en sweater, men jeg holder øje med vejrudsigten og slæber extra tøj med som passer til!
    Glæder mig også til at se dig og jeg skal nok være i lufthavnen! :)

    Og ja, buketten er virkelig smuk, den er lige i de rigtige farver! Og den holder sig stadig smuk.

    Knus

  3. Sidsel/modeogmyter said, on 29/03/2010 at 16:21

    Super fede støvler. De kan jo sagtens bruges til foråret med en blomstret sommerkjole til, som kontrast. Og tillykke med fødselsdagen:)

  4. tille87 said, on 29/03/2010 at 19:23

    Tak :) Et styks blomstret sommerkjole/boho tunika er allerede indkøbt – tjek! og så med et par tynde strømper i støvlerne.. Jeg håber det kommer til at se godt ud. Og tak for lykønskningen!


Skriv et svar

